Najczęściej zadawane pytania

Strona główna / Najczęściej zadawane pytania

Czy towar jest w pierwszym gatunku?

Tak. Wszystkie towary oferowane przez sklep internetowy ZANGER.pl są w pierwszym gatunku. Wyjątkiem są towary oznaczone jako wyprzedaż, które są w drugim gatunku. W tym przypadku każdy towar posiada szczegółowy opis jego stanu.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia podany jest w opisie każdego produktu pod zdjęciem głównym i zwykle wynosi 24 godziny od daty złożenia zamówienia.

Jak złożyć zamówienie?

Składanie zamówień w sklepie internetowym ZANGER.pl odbywa się poprzez dodanie produktów do koszyka a następnie kliknięcie w przycisk „zamawiam”. Proces składania zamówienia polega na wypełnieniu standardowego formularza w którym należy wypełnić pola dotyczące kupującego, dostawy i płatności.

Czy muszę się rejestrować żeby złożyć zamówienie?

Nie. Rejestracja konta użytkownika w serwisie jest dobrowolna oraz bezpłatna. Nie jest ona konieczna do standardowego użytkowania serwisu, a w szczególności do składania i realizacji zamówień.

Na jaki numer konta mam przelać pieniądze?

Dane do przelewu:
nazwa odbiorcy: GENIUM
adres: Podole, Jasna 1, 87-720 Ciechocinek
numer rachunku bankowego: 30109025900000000143709322

Co zrobić jeśli nie udało mi się zapłacić przelewem elektronicznym?

Zapłać przelewem tradycyjnym w tytule podając numer zamówienia. Dane do przelewu znajdują się powyżej.

Czy podana cena jest ceną brutto?

Tak. Wszystkie ceny towarów znajdujących się w sklepie ZANGER.pl są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Fakturę wysyłamy w e-mail na adres podany podczas składania zamówienia, o ile klient nie poda innego adresu. Faktura wysyłana jest najpóźniej dzień po wysłaniu przesyłki.

Czy otrzymam dodatkowy rabat?

Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym Klientom możliwie najniższe ceny. Rabatowanie dla klientów indywidualnych jest rozpatrywane indywidualnie w zależności od wartości, formy płatności i sposobu dostawy zamówienia.

Jaki jest kosz wysyłki?

Informacje na temat kosztów wysyłki są dostępne na stronie Dostawa

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Informacje na temat kosztów wysyłki są dostępne na stronie Formy płatności

Czy mogę odebrać osobiście towar i jeżeli tak to gdzie?

Odbiór osobisty jest możliwy z naszego magazynu znajdującego się pod adresem: Woźniaków 24, 99-300 Kutno, woj. łódzkie. WAŻNE: odbiór osobisty dotyczy tylko zamówień opłaconych.

Czy można robić zakupy na raty?

Sklep nie oferuje możliwość zakupu towaru na raty.

Co się dzieje jeżeli towar, który do mnie przyjechał, jest uszkodzony?

Należy sprawdzić, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy ilość dostarczonych towarów zgadza się z zamówieniem. Warunkiem uznania ewentualnej reklamacji w tym zakresie jest spisanie protokołu szkody zawierającego opis uszkodzenia lub ewentualnych braków. Data spisania protokołu szkody powinna być identyczna z datą odbioru przesyłki.

Jak złożyć reklamacje?

Zgłoszenie reklamacyjne powinno być przesłane pocztą lub e-mailem, z podaniem numeru dokumentu zakupu, dokładnym opisem usterki lub wady, a także zdjęciem papierowym lub cyfrowym (jeżeli usterka lub wada jest możliwa do sfotografowania).

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Informacje na temat zwrotów dostępne są na stronie Zwroty i reklamacje